Svar

Vart är skorna ifrån ? och hur mycket kostar dom ?:)

Scorett, köpte dock det sista paret i sverige :******* Haha, det kommer inte in nya heller :(

Vart är väskan ifrån?:) och hur mycket kostar den?

H&M 150kr, som hittat!!!!!!!!!!!!!!!

Vart är shortsen ifrån och hur mycket gick dom på ?:) tacksam för svar

Gina, 250 kr

Vart är shortsen ifrån och hur mycket gick dom på ?:) tacksam för svar

Spetslinnet, monki 150

Franslinnet H&M 150



För övrigt har jag nyss kommit hem, har hälsat på Jocke sen drog jag och Mira ner till Adam och simon och lagade mat till dom lanande pojkarna! Kött, pommes & bea <3 Kanongott blev det!
Har kollat på BB nyss, sätter på liven nu med mina tända ljus och Albin i telefonen som kommer prata mig till söms. Godnatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0