stockholm vaknar långsamt, och jag är full igen

Varför bloggar jag inteeeee?
För jag har inget liv, jag är så otroligt tråkig nu för tiden tror jag, fast det är skönt.
Till exempel idag, vill ni höra om min dag?

Jag gick i skolan till halv 12
Skulle träffa nån tönt som inte vågar visa sig, självklart blev inte det av.. Han är säkert fejk.
Hade dålig humor och stod och pratade om "annars då" med Basil & Jonjon
Åt paj
Gick till kyrkan och övade på predikan
Åt middag med Hanna & Frans på SubWay
Tillbaka till kyrkan för nån påskgrej
Kom hem och duschade, nu är jag här.

Vill äta men är fortfarande grismätt.. Rotar fram nå kakor men då måste jag göra situps sen och det orkar jag inte :(
Sen bigbrother och hoppas på en tidig sömn.
GODER!

love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0