headline.

Åååh vad jag kan skämma ut mig ibland!

Tillexempel idag. Skulle ta bussen till färsta, var lite osäker på vart man skulle hoppa av så ställde mig upp lite innan bussen stannade. När den stannade fick jag bråttom ut ur bussen och längst bak vid utgången i bussen sitter en jävla rottweiler jävel. Jag råkade trampa på hans svans och förberedde mig på döden. Den skrek över hela bussen och jag blev ju livrädd och hoppade till samtidigt som ja försökte springa ut ur bussen i panik, DÅ RAMLAR JAG UT ISTÄLLET! Krydda det med att jag hade musik i öronen och vet inte vad jag sa eller skrek när jag gick ut men blickar fick jag på mig iallafall, en hungrig sådan av hunden. Hann bryta av 3 av mina vackra naglar också </3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0