you make me feel so alive

Vaknade för en stund sen, nu sitter jag och funderar på vad fan ja ska göra. Hatar att vakna tidigt, vad ska man göööööööööööööö? Orkar inte åka till birsta/ stan. De är ju asjobbigt och man äter alltid asmycket om man är där på typ donken som resterande dagar av veckan. Vara med någon, jaha.. Och göra vadå? Sitta inne blir de väl, men vad gör man inne då? INGENTING ruttnar här flera timmar ensam. Duscha och måla naglarna får bli mitt tidsfördriv, synd att jag är så okreativ som man kan bli och klarar inte ens av att måla innanför med en färg. Jaja LIFE SUCKS.

378094_2516533278753_1415862092_32242846_1268005338_n_large

sådärja,så blev mina naglar sist jag försökte mig på det.. katastrof

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0