when you try your best, but u dont succed

Idag mår jag inte alls bra, så jag stannade hemma. Vilket inte var så smart eftersom jag missar idrotten, rättegången och konfträffen. Menmen, vad ska man göra?

Haha jag mår så bar när jag är hemma från skolan och tänker på hur jobbigt alla har det. Enda tills 3, då slutar ju typ alla. Vad ska man göra en hel dag inne? Tror jag ska baka chokladbollar nu iallafall, lite tidsfördriv. Och som vanligt sitter jag och glor igenom alla barnkanaler haha :(

OCH så sitter jag och smågruvar mig över onsdag, då är jag ensam hemma. Det är inte det som är grejen, de är att jag inte vet om ja ska sova borta hos nån, eller om ja ska kolla om nån kan sova här, jag vill bara ha en person hos mig men de är ganska omöjligt att han sover här LOOL.

Jaja, nu ska jag baka!



Kommentarer
Postat av: ida flodman

vilken storlek har du på din onepiece? :)

2012-01-17 @ 15:00:05
URL: http://idaflodman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0