Man måste ta det lugnt ibland, annars sjunker man

Att aldrig lita på någon annan än sig själv och att följa magkänslan är två saker jag lärt mig på igår och idag!

varför ska allt komma på en gång? klarade mig ganska fint eftersom jag hade mina fina vänner på min sida, men vad gör jag när dom överger mig också? jag gör allt för mina vänner, men varför fortsätta när man inte får något tillbaka? Jag blir så glad bara nån ringer och frågar hur jag mår och vad jag gör nu för tiden. Ändå är det alltid jag som bjuder med folk på grejer och försäker tänka på allas bästa. Är de nån som hamnar på nån snefylla eller i ett akut behov av hjälp så ställer jag alltid upp. Men vad är det när man vet att människor inte gör likadant tillbaka eller inte ens visar tacksamhet? Nu är jag ett andrahandsval för en riktigt nära vän eftersom hon hittat bättre, en bortglömt individ för många. 

Så nu, ska jag sluta gräva ner mig och bli den gamla matilda som alltid var glad och positiv. Dom som skiter i mg kommer jag skita i. Jag kommer skaffa nya vänner och se fram emot sommaren och leva livet fullt ut då.

Nu drar jag till Moa och chillar och kanske pratar lite skit! Ska även hämta min laddare som är mycket saknad. Hejdå!



Ni vet att jag har ett annat ställe jag uppdaterar hela tiden på va? Därför det är snålt med inlägg här nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: ida

ta chansen att bli veckans blogg!



http://idaflodman.devote.se/blogs/16155231/bli-veckans-blogg.htm#WriteComment

2012-01-22 @ 17:03:57
URL: http://idaflodman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0