svar

lägg då fan inte ner blogg jäfeln, dont do that !
btw, kan du inte visa hur du sminkar dig med ögonskugga, typ "festsmink "!?
taack på föhanden!


Vet vetkligen inte hur jag ska visa det, och jag gör det inte så ofta. Typ på nyår eller när jag har jättemycket tid på mig på helger och LUST framförallt. Ja också om jag ska på PARTY också. 
Alltså, varje gång gör jag olika, jag improviserar bara. Försöker bara tänka på att det inte ser allt för mycket ut och helt onaturligt ut. Färger använder jag typ inte heller, bara brunt i olika nyanser, och grått. Vanligtvis har jag typ 1-2 bruna nyanser. Ska det vara något speciellt så kan jag blanda allt från svart,grått,brunt,vitt & glitter. Visst kan jag lägga upp bilder men känner inte att jag har tid nu eller i veckan....Eller i helgen. Då får du/ni tjata lite!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många kalorier bränner man om man suger en kuk i en timme?

2012-01-31 @ 22:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0