Saker jag stör mig på

Finns så mycket jag stör mig på som jag kommer på hela tiden, nu för att jag hade tänkt göra en lista kommer jag inte komma på ett skit. Observera att det är MINA åsikter.

Folk som dricker oboy utan sked.

"LENDO" reklamen.

Folk som skapar egna köer till ex. bussen, när det finns en kö, så kommer nån och ställer sig bredvid den som står först? Dö. Ställ dig sist bitch.

Folk som använder våld i första hand.

Folk som tror att jag är en elak och bitchig fast dom aldrig pratat med mig.

Dubbade filmer.

Folk som frågar om man vill följa med till en strand och bada på sommaren, så vågar som inte doppa ansiktet/ håret.

Folk som man märker så väl på att dom leker berusade.

Folk som inte kan stava till självklara ord och som särskriver.

Folk (som man aldrig pratat med) som tror att man är BÄSTISAR och kommer fram och kramar en på stan och man har ingen aning om vem det är. Vad ska man göra?

Folk som lägger upp statusar på facebook med verkligen inget syfte i.

Folk som lägger upp statusar på facebook i stil med: Anna: blablabla  Jag: baaajs  BÅDA AT THE SAME TIME XXXDDDD : AHHAHAHAHAH
... Så var det inte kul. Håll era värdelösa skämt till er själva.

Folk som pratar med en och är jättesociala och trevliga, men när andra ser ens konversationer (om någon är i närheten och ser smsen, om det är på facebook osv.) Så leker dom askaxiga osv och tror att allt ska vara som vanligt sedan. Go fuck yourself <3

Folk som man inte känner så värst bra som skriver någon kränkande kommentar på facebook, sen skriver i chatten "du vet att jag skojar". OK HA-HA cooling som säkert blir omtyckt av alla som ser hur elak du kan vara mot mig <33333 Nej, stick.

Det översta lagret på mat. Typ lasagne, gröt osv..

Kanterna på mackor

Bussar som börjar köra när man inte hunnit sätta sig, så man flyger in i folk.

När folk har fötterna på väggen

Folk jag känner utan och innan, som gör till sig medvetet på någon bild och skriver under "varför säger alla att jag gör till mig, när jag inte gör det"? Så syns det. Så. Väl.

Lata människor som bara kastar skräp hur som helst när de finns soptunnor var 5:e meter.

Tjejer som tror det är attraktivt att vara dum. (osmart)

Homofober.

Folk som skämmer ut sig med flit.

När lyricsen på en låt på youtube visas efter dom börjat sjunga.

När den som sitter i kassan ger en sedlarna med pengarna på. Skulle inte börja lagt märke till det om inte BO nämt det..

Folk som smaskar.

Överdoseringar av parfym.

Killar som tror att dom inte duger bara för att dom inte har magrutor haha, eller ska jag markera det som patetiskt? ):

Killar med häng, eller ja lite går väl bra. Men det är oftast bara så sjukt fult.

Killar med FÖR bra självförtroende

Tjejer med dåligt självförtroende

Tjejer som tror det är attraktivt att ha dåligt självförtroende

Folk som dömer en efter åldern, som inte känner en.

FOLK I ÖVERHUVUDTAGET :)

Kommentarer
Postat av: jetmir

KÄFTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN

2012-01-17 @ 19:59:12
Postat av: FOLK SOM SMASKAR!

2012-01-17 @ 19:59:44
Postat av: angelica larsson

så.jävla.sant !!

2012-01-17 @ 20:04:27
URL: http://angelicalrsn.devote.se/
Postat av: angelica larsson

sv: Det var lite klurigt att få fram vart det var ifrån. Men jag hittade det tillslut!

Det är ifrån Ur&Penn :)

2012-01-17 @ 20:46:29
URL: http://angelicalrsn.devote.se/
Postat av: saker jag stör mig på

omogna högljuda nior som går på stan i grupp

2012-01-17 @ 20:59:57
Postat av: hanna...................................

http://www.youtube.com/watch?v=v_DOALuRqvY&feature=related Den här kommer du inte störa dëj på iallafall. ♥

2012-01-17 @ 21:52:39
URL: http://fahlanderhanna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Håller med till 100% på dem flesta grejerna! :p

2012-01-22 @ 10:44:48
URL: http://sojjis.blogg.se/
Postat av: paulina

Ja det är ju såna som du som gör att man dömer folk efter åldern i alla fall, helt efterbliven

2012-01-27 @ 15:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0