.kjhy åaej<^*håa

Jag bor med en jävla fitta till mamma. Kalla mig hemsk, men det är sant. Jag vet att du kommer läsa det här, och eftersom ingenting jag säger betyder ett piss för dig skriver jag här. Du verkar vilja allt annat än att jag ska ha det bra, att jag ska trivas. Jag är inte perfekt heller som du verkar tro, jag klarar inte av att sköta allt helt felfritt i skolan, hemma, träningar och när du inte har koll på mig. Jag gör mitt bästa men allt du gör är att skrika och bestraffa mig. Har stått ut med detta jävligt länge och försöker så gott jag kan att prata med dig, men eftersom du inte lyssnar på mig vet jag inte hur länge jag står ut med det. Skönt att skriva av sig, peace.


Och ser jag någon spydig kommentar från nån som inte har ett piss med detta att göra som inte vet min situation, tas dom bort direkt.

Kommentarer
Postat av: soulmate

Du är så bra, du vet vart jag är. Visst a thousand miles seems pretty far. men både sms/ringa funkar.

Fuck Distance.

<3

2012-01-14 @ 19:19:52
Postat av: hon som hyser agg

liselotte.....

2012-01-14 @ 19:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0