2012

212057792_424115584_1_large


Jag har aldrig haft nyårslöften, och jag vet att det inte påverkar ett skit. Jag kom aldrig på någora runt nyår, och ingen kom på något vettigt åt mig. Men nu har det ploppat upp lite!

Orka lägga ner lite energi på skolan

Självklart bryr jag mig redan om skolan, men mitt mål var att få godkänt i alla ämnen iallafall. Vilket jag inte fick, så nu ska jag faktist engagra mig och satsa på högre än det. (givetvis inte i alla ämnen, jag vill ha ett liv utanför skolan också)

Ta tag i träningarna

När jag började träna i vinter gick det jättebra, var faktist med på alla träningar! Haha.. Men nu ås har jag vart sjuk och det har varit andra grejer ivägen. Har också ätit väldigt mycket skräpmat = viktuppgång faktist. Vill ha tillbaka den finare kroppen jag hade innan och få en bättre kondition så man faktist inte känner sig självmordsbenägen på gothia.

Blogga bättre

Eftersom jag kommer sitta hemma mer (på veckodagarna) så innebär det att jag har mer tid att lägga ner på bloggen, kan göra mer avancerade inlägg osv. Låter väl bra? :)

Kommentarer
Postat av: anonym

vad hade du tänkt gå för gymnasium?

2012-01-08 @ 23:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0