Saker jag stör mig på 2.0 !

Ni som klagar och inte vill läsa, behöver inte läsa och inte klaga efter! Detta är mina åsikter, denna är gjord endast för att Josefin vill att jag ska göra en, ta det med en nypa salt. Bra

Svenska tjejer som leker utländska. SPECIELLT när dom ser ut som små dockor? Bryter på deras språk, börjar gå som en kille och

använda deras kläder och uttryck. Ne.. Ne. NE.


Folk som snyter sig på allmän plats

Människor som säger "MÅSTE HA, SKA INSKAFFAS, LOVAR"

så köper dom det inte och dom vet innan att dom inte kommer göra det


fula tänder


Restaurangfraser. Så som: 

Hoppas det smakar (Ja, är maten smaklös så är det någonting som inte är rätt)

Var det bra så? (Ja antagligen, annars hade jag nog sagt vad mer jag ville ha)

Vilken smak? (på drickor, när det finns så man kan ta själv, dom fyller ändå aldrig på)


Människor som bär DC skor

Tjejer som har en sån här keps som alla gangster 12åringar har

När det är en isklump på golvet där man går på bussen

Människor som säger att man är ful när dom själv går runt i trasor och har typ

varbölder i ansiktet och fett hår


Tandläkare, alla har dryga röster


Moonboots


Småbarn


Folk som skriver på norrländska.. "Ja gå ut åh gå nu jah, ja de gö jah!"

Sluta.



Kaviar 


Att alla dåliga killar får dom bra tjejerna, och dom dåliga  tjejerna får dom bra

killarna. Har tänkt på massa par jag känner, det stämmer verkligen.


Dialekter, det är bara min ( eller ja, sundsvalls ) som låter vanlig.


Tjejer som verkligen ser ut och betér sig som killar när dom sportar.


Lypsyl.


Folk som säger att en sport "suger", är tråkig eller inte är en riktig sport när dom inte ens prövat den.


Slask


Bilar som inte fattar att dom kan sakta ner när dom vet hur grisblött det är ute
. Eller det är väl mer chaufförernas fel.


Folk som inte äter pizzakanterna.


Hemmakväll, ni gör mig fet.

Fysik

Distans

Killar som lever kvar i att förolämpa en när dom tycker om en. please.

skrikmusik


Det får duga för den här gången!



Kommentarer
Postat av: Albiiin LOL

saker jag gillar.



Dig

2012-02-28 @ 22:33:03
Postat av: världens bästa systeeeer

"Folk som inte äter pizzakanterna."

HAHAHAHAHAHAHA



då ska vi inte tala om hur mycket jag stör mig på när du lämnar kanterna på MACKOR din jävla fjant <3

2012-02-28 @ 23:52:23
URL: http://31mil.blogspot.com
Postat av: everythingisgonnabeok

"Hoppas det smakar"

"Var det bra så?"



Är det bättre dom håller keft och verkar otrevlig el?? va va va



Du måste väl fatta att det finns korkat folk där ute som tror att visa grejer hör till när man beställer vilket de inte alltid gör och DÄRAV blir tvungen att fråga för inte de ska uppstå missförstånd



dom där två tkr jag du kan ta bort

eller kan du lägga till



"folk som har behovet att publicera saker de stör sig på, när alla andra är to f-f-f-f-far up in life, so they don't give a shit"

2012-03-01 @ 01:08:06
URL: http://www.youtube.com/watch?v=pXxwxEb3akc
Postat av: alexandra

Jätte fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-03-04 @ 00:20:34
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: YEEY SCORE!

har du någon sport?:) fin fin blogg i alla fall

2012-03-04 @ 18:27:35
URL: http://salukis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0