Natural

Började i fredags efter jag klippt mig, och det går bra! Frisören sa åt mig att låta bli att platta håret så mycket, så jag slutade helt. Har gått kanon hittills! Ska få riktigt långt hår till sommaren har jag bestämt, och detta kommer krävas om jag dessutom ska bleka det igen. Tänkte dra på att gå ner på sminket också, har redan slutat använda massa produkter! Även om jag älskar att ta tid på mig och känna mig riktigt fin när jag går ut så känns det ändå ärligt på något sätt att vara naturlig haha. Säger inte att jag kommer slänga ut min plattång men ja kommer försäka så gott det går!



Kommentarer
Postat av: gullspik

hey babe, du är så jävla vacker

2012-02-26 @ 00:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0