kuzco

har knappt sovit på3 dagar, var zombie. Så stannade hemma idag! Åt pizza, njöt av livet, tränade, big brother. peace.

fan va fult jag börjat skriva, hatar när jag (och andra) typ skiter i punkter och stor bokstav och särsrkiver MEN ingen läser min blogg utom jag själv kom jag på så jag orkar inte anstränga mig nu. Imorn ska jag chilla med emma sen ska vi träna, sen på fredag ska jag följa med min syster på friskis om hon ska träna sen vara med mira. på lördag ska jag till robin. Skriver det här för jag förmodligen itne kommer uppdatera, så om jag tappar telefonen och all annan kontakt i toan så vet ni vart ni ska skicka ambulansen. Justja!!!!! Har sovit så länge så som jag lovat josefine så ska jag göra en till "vad jag stör mig på lista" ska börja hata på den snart jozz <3

Sova länge, pizza till frukort.. Må funka
här är min pizza xPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0