japanska filmsss

Jag älskar japanska filmer har jag märkt. Haha jag känner mig som ett emo, dom brukar väl inspireras av japanskt och manga osv? Är det ingen som har sett spirited away? Har för mig att den är ganska SEDD


Kanske gillar dom för att jag blir rädd för dom haha, dom är så mystiska TILLEXEMPEL denna film: 


Nu har jag just sett PONYO, haha den var asgullig :( lol pics comin




Och NU ska jag se på min granne totoro haha :(



struligt inlägg, men OCH det är typ 3 pers som läser min blogg. stick


Kommentarer
Postat av: Linn

vad heter den dära filmen som det ser ut som att det är ett hus på den ?

2012-02-09 @ 16:44:49
Postat av: alicia

Samma här, jag älskar spirited away av nåt konstigt sätt. Den är så skum, speciell och bra! haha. Kram

2012-02-12 @ 21:35:12
URL: http://joyalicia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0