jag tänker hoppa, ner från eiffeltornet om du sviker mig.

I fredags åkte till nordic och spelade en match med kovland haha. Sträckte benet på uppvärmingen på 2 ställen men spelade hela matchen, dumt gjort eftersom jag inte kunde gå själv efter det!
Ändå hämtade vi upp fanny på vägen hem, och släpade oss för att chilla hos Timmy en stund med han och Kalle. Två grejer gick snett den kvällen! En var ju att vi slutade 4 timmar på akuten haha. Kom hem vid halv 4 och hade i planeringen att iallafall åka och STÖTTA mitt lag dagen efter. Så blev det ju inte!

They see me rollin’

I lördags Åkte med far min och handlade goooooMAT och hjälpte sedan till med den och tände upp hela huset i ljus! Perfekta barnet <3 Sen åkte jag till Moa, Emma var där men det aset drog ju hem. Vi åkte ner på hemmakväll och köpte godis. Haha sen när vi var där inne kom ett gäng på 30 pers, 98-97or kanske. ALLA hade fjällrävenjackor på sig? Det fula var att dom inte var äkta, dom måste ju ha nå skit sponsorer. Sen gick vi upp till donken och träffade Emmilia och Carro, Rickard och någon jag glömt namnet på.. Och 2 till. Efter det åkte jag och Moa upp till Sebbe tror jag han hette och var där med Tim och Karl så att säga.
Det var inte jag

Nykter kille.

Idag Vaknade och åkte till nordic och kollade på matcher med Carro. Åkte hem och åt och städade och belv hämtad av Henke och åkte runt lite med han och Fanny, gjorde inte så mycket, somnade i bilen bara :( Nu ska jag städa ännu mer, och lägga mig. Jag har blivit sjuuuuuuk! Har fastnat på en gammal goding om igen som kom plötsligt upp i bilen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0