he will never get enough

Hallå!!! I fredags tog vi det lugnt, jag Cajsa, Linnea och Johanna var ute och snurrade med Motlssssss i birsta. Soffåkning som Cajsa ramlade av hahaha<333
Egentligen skulle jag och Cajsa vara med Robin och Tobbe men vi hade ingen som ville skjutsa dit oss mitt i natta! Istället åkte vi och träffade Kalle och Timmy en stund, sen åkte vi hem.



När vi vaknat tog vi det lilla lugna och gjorde oss iordning sen tog vi grisbussen till njurunda och gick några mil för att komma till Robin, jag blev lämnad i skogarna och träffade ISOZmannen och lillelias


HÄR BOSSAR JAG ÖVER ROBBAN

Sen har vi min nattmat som gud skonade



Och min chokladFRULLE<3 Tar nästan alla bilder från tumblr så det blir mycket onödigt :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0