he doesn't call me "one and only" he's just calls me when he's gettin' lonley

Ååååh, uppdaterarn!

I torsdags, var jag som sagt ledig. Kommer inte ihåg vad jag och Cajsa gjorde.. Eller jo vi var med Robin, Viktor och CHOOMA. Sen när vi kom hem blev vi sugna på donks så Henke, B-Henke och någon JENS kom och hämtade oss, det slutade med att jag fick bjuda Henkmannen på donken och Cajsa blev matLÖS.

I fredags, var jag med Fanny. Vi HÄNGDE med Robin, Viktor, Timmy och Kalle. Åkte hem till henne och sov där.



I lördags, åkte hem.. Åkte till Emma och små-åt, gick ner på stan och sen på bio med Moa, Hanna och Carromannen.



Sammanfattning..............: Lugn helg :PPP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0