dum av dig

Linn om japanska filmsss

vad heter den dära filmen som det ser ut som att det är ett hus på den ?

Det levande slottet :)




JAHAPP. Slö vecka, verkligen! Gick måndagen, hemma tisdag onsdag, idag kom jag hem halv 1 och sen har vi bara fredagen! Robin och Torbjörn svek mig och Cajsa så nu står helgen öppen för förslag.. Har lite småpanik faktist.

Idag har jag förfrusit mig förresten. Mitt lag fick som jobb att stå i en timme upp till södraberget med en fackla, man fick inte röra på dig eller flytta på sig NEJNEJ utan man hade sin position. Började nästan gråta när ja kom hem och skulle tina upp fötterna haha.
Nu ska jag väl sitta och grina över att Albin svek vårat FB samtal och ska gå och lägga sig, fuck you.


Står som fackelman med laget till södra för idrottsgalan, kallt som fan.

NAJS KVALLA

Tjo
En fitta på bild

Kommentarer
Postat av: du med

ser verkligen att han är en fitta.. man ser det lixom på ögonbryna och ansikts yttrycket men undrar bara va det är för gobit där bredvid? ;) ser inte så mycket men hon stråla ju som 1000 stjärnor!

2012-02-09 @ 22:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0