Big Brother 2012

Ååh vad jag älskar det pogramet <333 kommer bli en innemänniska nu som förra året, såg vartenda avsnitt :(
För att fördriva tiden tills klockan ett, då det sänds igen så tänkte jag skriva om lite deltagare och MINA åsikter om dom!

Till att börja med, AMANDUS <3
Amandus Allstadius är en 22-årig brandvakt från Gnesta.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11

En riktig GODBIT som någ går in i huset för att charma alla flickor för att sedan avslöja att han är bög. Finns för honom om han blir straight :*
Dock har han aldeles för bra självförtroende och ville stycka honom när han presenterade sig.


Jessica
Jessica Rasmussen är en berest skåning på 36 år.  Foto: Daniel Ohlssonn/TV11
Hon kommer ju bli detta årets Katerina. Störande dialekt, störande utseende, störande ålder & pratar störande mycket.
Och är det bara jag, eller är hon lik Liv i "i taket lyser stjärnorna"?





Nadia
Nadia Lindén är 30 år, från Hudiksvall och studerar till socionom.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Haha fattar inte varför alla hatar henne, hon är ju störtskön som ska föda barn i huset och visar att norrland existerar. Dumarsle<3


LEIF
Säljaren Sipan Cakir är 23 år och från Örebro.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11
Jobbig överdriven kille som tror att han äger hela världen. Alla vet att han kommer vara ett svin mot sin flickvän.


Tenny!!!!
Tenny Engdal är 36 år, från Ekeby och arbetssökande. Foto: Daniel Ohlsson/TV11

Åh gubben<3 Så jävla skön kille och titta vad sör han är :(((( Min favorit! Han vinner lätt.

Hanna Widerstedt
Hanna Widerstedt är en 20-årig kontroversiell bloggare från Vallentuna.  Foto: Daniel Ohlsson/TV11

Jag trodde hon bara provocerade i bloggen för att bli stor osvosv. Men hon är ju helt blåst, haha vilket vider! Hon följer jag med nöje. Hoppas på mycket bråk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0