They give me hugs and lots of kisses, and they asked me of my wishes

Haha asså min uppdatering på helgerna är oftast inget att hänga i julgranen...Jag gör saker precis hela tiden och har inte en minut över! NU, halv 4 vart det dags att vakna för mig och fanny, svinhungriga och döööslitna..
Alltså varför klagar alla på söndagar egentligen? Typ som att det var namnet på dagen som gör att den automatiskt blir tråkig? Sånt stör jag mig på, det blir vad man gör det till. Gör man något av en söndag blir det ju som en vanlig dag utan skola. Jaja jag tänker inte sitta inne länge till iallafall, Cajsa kommer hit strax, så ska jag göra mig iordning sen drar vi nog upp till skönsmån för att umgås.



Precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0