Svar på frågor

Läsare om FRÅGESTUND:
Lägg ut bider på ditt rum, det ser så fint ut.

Tackar! Det kan jag nog göra redan senare idag.


Läsare
om FRÅGESTUND:
Kan inte du lägga upp på hur du sköter ditt hår! Vad du använder för produkter osv. Älskar ditt hår!!!

Jag kan göra ett litet inlägg om det, annars skulle videon bli på en minut eftersom jag inte gör någonting alls nästan ;)

Anonym om FRÅGESTUND:
vad tycker du om ;
ebba falgen
emelie ytterbom
vera ring
olivia jacobi
hanna ek
yasmine gisslin
amanda håden
alicia landin
cecila nyberg
jaqcueline nisenvall
lina trudeson

Haha alltså, vad är grejen med att veta vad jag tycker om folk? Det angår inte er.

:) om FRÅGESTUND:
vart har du köpt din converse tröja? :)

Den är köpt i Turkiet :)

nicki minaj om FRÅGESTUND:
Om DU!!! skulle ge bort pengar till en av dina kompisar vem skulle du då ge dom till? och varför?

Det skulle nog vara Cajsa, för hon har bjudit mig på så mycket så de kommer inte gå att betala igen :o Eller Mira, hon är fattig <3

jennie om FRÅGESTUND:
Om du får välja en Outfit att ha under ett år, hur skulle den se ut? Du får alltså bara ha den Outfiten ;) Hihi

Åååh, svår fråga. Men det skulle nog vara den outfiten jag redan lagt ut. :)

adde om FRÅGESTUND:
är du trekönad?

Nej, men kanske 2? :pPpPpPP

emma om FRÅGESTUND:
hur mycket får du i månadspeng?
vilka bloggar följer du?
vad använder du för smink?
vart skulle du helst vilja bo i sverige om du fick välja?
vad vill du jobba med när du blir stor?

Åh, det vet jag inte. 500 kanske?
Följer Ellasvanberg.blogg.se, fannyehrnholm.blogspot.com, angelicablick.se, isabelles.nu och dagar jag har riktigt tråkigt kollar jag även in på kissies.se
En vanlig dag använder jag Coverstick, solpuder & mascara, fyller även i ögonbrynen. Ibland använder jag fountation, använder alltid mer smink av någon anledning på vintern än sommarn.
Det skulle inte vara i stockholm som dom flesta andra, det skulle nog vara i en normalstor stad som här, gävle eller uppsala eller utanför göteborg. Gillar dialekten på göteborgska killar ;) Men aldrig längre upp i landet!
Då vill jag helst bli psykolog! Men innan hade jag tankarna på reseledare & Kock.

ida om FRÅGESTUND:
hur många läsare har du? 
vilken typ av killar faller du för?

Det pendlar mellan 200-300 :)
Utseende eller personlighet? Äääh tar lite av varje. Det absolut viktigaste är att han har humor, har försökt med humorlösa killar. Det funkar inte ens i fem minuter. Hårfärgen bryr jag mig egentligen inte om, men det är väl blont/brunt helst. Snagg är även snyggt på rätt person. En modemedveten kille fångar även min uppmärksamhet från långt håll och får mih följa honom med blicken hihi :D

amanda om FRÅGESTUND:
tränar du, i såna fall hur? 
hur mycket handlar du kläder för i månaden?
favorit affär? 
vilka bloggar läser du ?

Yes, höll på med dans ett tag vilket jag vill ta tag i igen. Annars har jag börjat i fotboll igen :)
Oj, det har jag ingen aning om. Det är heeelt olika.
Favoritaffär, ååh sån har jag inte jag går inte på allt! Bik bok, Cubus, Gina, Carlings, Monki, Rut m.fl, h&m, Vila & Scorett Tar jag alltid en blick på!

Titta någon fråga upp.


Hano
om FRÅGESTUND:
:B?

:B!


tuff ([email protected]) om FRÅGESTUND:
brukar du ha tå ludd

Haha, only when you give it to me ;)


mira bira ejefeldt om FRÅGESTUND:
tycker du om mig sexy bitch ? <33 (A) ;: <33

Inte lika mycket som förut, du har blivit en bitch :)


lisa sammarsson om FRÅGESTUND:
vad tycker du om mig :)?

Lisa jag tycker du är världens skänaste brud som ställer upp för en. Därimot ville jag skära huvet av dig och bajsa i halsen på dig när du inte hörde av dig i fredags ;)


amandy the one and only ([email protected]) om FRÅGESTUND:
varför förstör du allt du äger och lånar? 
vem är du kär i? 
vilken linje funderar du på till gymnasiet? 
varför är din syster så sjukt jävla awesome?


Det gör jag inte alls!
Ingen
...Den som man går om man ska bli psykolog :)
Vet inte, du får fråga henne!


plopp  (fiskenkorv.hotmail.com) om FRÅGESTUND:
vem tog din oskuld? du nämner visst namn!

Blev våldtagen av en morot.


Anonym om FRÅGESTUND:
är inte din syster tillsammans med hano?


Jo? :)


wigger2 om FRÅGESTUND:
äru oskuld?

Nope.


hannelindbergh om FRÅGESTUND:
Varför i hela helvetet bor någon med så bra humor som dig så lång ifrån någon som mig?
Vill du komma hem till mig och vara med mig och rasmus någon dag? plz <333
Vad tycker du om mig? lol xD
haha lite seriösa saker också kanske..
Vem är din favoritperson på heeela jordklotet?
Vilken är din favoritmat MATilda? 
hahahah pusssss

Hahaha men gullahanneee! Jag vet faktist inte, jag bor ju i stan så du får fråga dina parents hur dom tänkte när dom valde alnö!
Ja lol du + jag + razze <3
Jag tycker du är världens skänaste tjej och skulle vilja leka med dig snart ;$$ Misstolka inte :P:P:PPPP
Min favoritperson är nog min syster yo.
men lol MATildas favoritmat är donken, lätt.
kisskiss


Simsim om FRÅGESTUND:
Do you love me? Vill du gifta dig med mig <3

Japp simsim, det vet du.


Molly om FRÅGESTUND:
Hur fixar du dig på morgonen? :)
Vem är din allra närmaste vän?
Tycker du också att sebbe är jobbig i våran klass? :PPpppppppPPPPp
Vad tycker du om mig? :)

Svarade ovanför på vad för smink jag använder, håret plattar jag bara :)
Närmaste är Fanny, Ella och Cajsa :)
Nä, han är världens skönaste prick alltså! Hihi, men han blir lite för mycket ibland.
Känner ju knappt dig, men du är en gullig och snäll tjej. Men lite tyst av sig! :)



hanna. F om FRÅGESTUND:
vad tycker du om mig, säg bara posetiva saker

Ful, äcklig, störd. Ta bort harrypotterglajjerna och spotta ut snusen grabben..



Wigger om FRÅGESTUND:
Brukar jag onanera?

Japp


Matilda om FRÅGESTUND:
Vad är det bästa du vet.?
Vem är din bästa vän.?
Vad gör du helst på helgerna.?
Hur lång är du.?
Vad tycker du om mej.?

Det bästa jag vet, är när jag får som jag vill.
Cajsa, Fanny och Ella står mig närmast.
Är alltid ute på något, det sista jag skulle göra är att "sitta hemma och ta det lungt" ;)
Jag är 164 :)
Jag träffade dig mer förut, har inte sett dig på jättelänge. men det lilla jag vet så är du grymt snäll och söt är du också ;)



Anonym om FRÅGESTUND:
hur många har du haft sex med ?

Only god knows.



Neger om FRÅGESTUND:
Brukar du onanera?
Btw, http://apps.facebook.com/freshtoday_sverige/?entry_id=1247

Dö rambo ingen röstar på din fula outfit...



liselotte om FRÅGESTUND:
älskar du ditt barn cajsa? <33333


Självklart!



Anonym om FRÅGESTUND:
Vad tycker du om 
Moa Höglund 
Emma Armstrong (jonsson)

Tycker dom är två små fittor som kan knyta sig i ett äggskal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0