Moves like jagger

Tack för alla fina kommentarer! Blir så glad och får verkligen lust att blogga när jag ser dem :)

Nu har jag nyss kommit hem från hemköp, var där med mami och köpte massa fika tills imorgon. Ska ha någon orienteringsdag på södraberget, jag kan inte ens läsa en karta? Jag och Cajsa kommer följa efter någon, tappa bort oss i skogen, slå läger och käka. Fett. Innan det var vi i njurunda med folk och umgicks lite, och fyfan va kallt det blivit ute! Sjuuukt. Måstemåstemåste köpa ny vinterjacka, var och letade igenom hela stan för någon dag sedan efter en tjockare jacka med pälsluva som är antingen grå,brun eller beige. Så ser någon en sådan är det bara att säga till!

Jaja slänger upp en söt bild på livicktor och en på cajsas tillfredsställare.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0