Man måste dö några gånger innan man kan leva

Fan va dåligt jag uppdaterar! Ditt fel.

Idag gick jag ju till fanny som sagt. Vi ställde oss i köket direkt som dom fruntimmer vi är och tillagade en väääldigt god middag till oss 2. Det blev dock över mat så det räcker i en vecka framåt. Ibland skulle man haft en karl! Det blev fläskfilé (trodde vi) Som visade sig vara en kylling.Och vitlökskroketter till det <3 Efter det drog vi till timmy och var där ett tag, sen gick jag bort till Coop för att jag skulle träffa Jocke som var ett bra tag sen. Vi gick och pratade en jävla bra stund innan jag skulle tillbaka till Timmy och Fanny, som nu befann sig nere hos ullet. Så det tog yttligare en timma att hitta dit haha, mitt lokalsinne </3 Kom dit och satt och kollade på film med timmyulletfannyochgustarv. 


NU, sitter jag och smeker min katt på tossingarna och tar massa fula cambilder.








LoL fick en tvilling





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0