Make me up

Hade lovat bilder på vad jag använder för smink. Here u go.

Använder inte foundation på sommarn och början av hösten, däremot på vindern använder jag mer smink.
Jag använder mig iallafall av denna:



Sen alltid solpuder för att inte se blek och stel ut..Man måste ju de lite levande ut!




Sen ögonbrynspenna, som för mig är viktigast. Vilken färg jag använder mig av ser ni på bilden.


Sedan en guldig ögonskugga. Ska jag göra något annat än att typ gå på skolan gör jag en speciell sminkning med massa olika nyanser av bruna ögonskuggor så ögonen ser större ut eftersom jag har jättesmåa ögon.



Mascara använder jag typ aldrig, äger inte ens en nu så har ingen bild att visa upp!


Kommentarer
Postat av: Molly

Hur mycket kostar ögonbrynspennan du använder? :)

2011-10-30 @ 19:49:05
URL: http://dreamsaboutmolly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0