Kärlek är ett brev skickat tusen gånger

Om du älskar mig
Kommer jag lämna dig
Och om du lämnar mig
Kommer jag att älska dig
Om du älskar mig, kommer jag lämna dig. Och om du lämnar mig, kommer jag att älska dig.

Men jag föll för dig och du förtjänade en nominering för rollen du spelade.

Jag står utanför din dörr bara för att säga att jag aldrig, aldrig känt mig så ensam.

Du behöver inte säga, att du hittat nån annan. För jag kan känna det varje gång vi är tillsammans. Hur kan du be mig, be mig att förstå? Sätt dig själv i min sits så kan du, kan du leva så.

Vad jag bryr mig om nu, är att du kommer nära mig, även om det är försent att älska dig. Och vad jag bryr mig om nu, är att se din blick så sårad. När alla löften klingar falskt, nästa gång du lovar någon allt. Vad jag bryr mig är att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaks till dig.

De kunde säga vad som helst till mig, de kunde dra åt helvete. Men ett enda ont ord om dig, har alltid fått mig upp i ringen.


Citerat från väärldens bästa Håkan<3 Alltid finns det texter och låtar som passar in på en.
Gjorde nyss en lista med det bästa från Håkan lite snabbt. Har dock inte fått med allt men det kommer väl eftersom. Checkckk it out.


Det bästa från Håkan! <- the fricki'n list


Kommentarer
Postat av: hannanlsn

har tävling på bloggen nu. vinnaren vinner en fast länkning i bloggen, är gärna med! :)

http://hannu.devote.se

2011-10-30 @ 09:04:44
URL: http://hannu.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0