Im hooome

Tjenis, nu är jag hemma och döötrött.
Mot min vilja blev jag medtvingad till...inget mindre än ljustorp! (En plats mitt ute i ingenstans) Med klassen. Där fick vi bygga upp ett militärtält, avundsjuka?!?!?!?
Sen mot natten skulla alla mertjejer i min klass sova lol. Så jag gick in till grabbsen och hade det trevligt. Sen somnade jag i deras dusch. Lyckas med allt jag.

Och ni som undrar när jag ska svara på frågestunden : ville svara när jag hade tillräckligt med frågor så svarar eventuellt senare idag beroende på om det dyker upp någon till liten fråga under dagen ;)


Särbarnen jag står ut med varje dag <3



Jag och sebbe.. massagekungen :p.p.p:P:P:P:PP:P:P::PPPP

Kommentarer
Postat av: coolboy_p12

:P:PpPPPP:PP

2011-10-20 @ 13:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0