HISS & DISSSSSS



HAMBURGARE

Åååh om det bara fanns ord. Äter minst en hamburgare om dagen om jag ska vara ärlig. Det finns ju inget bättre och man tröttnar aldrig! Det finns alltid ett nytt ställe att pröva, med nya sorter och storlekar och former. Låter perverst kom jag på men grrrr Hammisar <3


NATTFOLK

Orka tråkiga människor.. Nattfolk när två personer är som tröttast (roligast) Bara sitter och pratar om ingenting måste ju vara greaat. Ute, på telefon, på FB whatevvaaa.


VÄRDELÖSA SAKER

Haha gör ju guld för stunden att se på värdelösa reklamer, att folk berättar en lång historia utan någon poäng, att äta meningslösa saker. Att göra saker bara för att..För att man kan!


BEARPUSSYS

Måste vara det bästa köpet jag gjort, min björnpuppppaa, så varm och mysig..Mjuk och hårig. Snygg, and it got baaallz. Även nu låter jag pervers LoL :ppppp


Dubstep

Bästa musiken som finnsnsnsnsns, bortsätt från Håkan <3 Inget slår honom. Men det mest irriterande måste ju vara när någon kommer och säger "stäng av skitmusiken och sätt på riktig musik" Ouuuff let me hit ya.

Återkommande Mode

Syftar inte på erikshjälpen & myrorna nu haha. Men till exempel, bland det snyggaste som existerar måste ju vara hög midja som det var på..Inte fan vet jag 60talet? Hwo cares. Hög midja på kjol, bykor, shorts.. Pastellfärger också, asnajs om man matchar rätt och det inte sitter på fel person. 


Killar

Thank god att han gjorde ett kön med snopp. Kan misstolkas, men killar är såå mycket bättre än tjejer. Dom börjar inte bråka om något patetiskt som dom flesta tjejer gör. Tillexempel vem som gjorde sönder vems grejer, eller vem som har längst ögonfransar haha.. Sedan pratar dom inte med varandra på 5 månader. Pojkar kan man säga vad man tycker till utan att dom går och sprider det på 15 min och sedan vet hela ens stad om det. Mycket lättare att umgås med helt enkelt.




Humorlösa svenne torrbollar

Hat till dom utan humor, dom som tittar snett när man drar väärldens roligaste skämt. Dom som inte skrattade åt min korvvideo... Dom som tror man är efterbliven bara för att man har roligt, dom som inte förstår när man är oseriös.


ICA

Dom har höjt priset på marabouchoklad igen, fuck aina :PPPPPP


Mens

Tjenis jag vill vara kille och dingla med min penis och slippa blöda ur underlivet en vecka i månaden. Hoppas du läser detta Timmy! Du som tycker om mens. Nej men najs att få finnar, frossa så man går upp i vikt, magen blir upplåst, få PMS och kriga ner alla i sin omgivning med bara ögat. Och för att inte tala om dessa värker!


Vinter

Jaha, snö, blött, kyla, plåga åhååå. Det är mest bara nackdelar..Finns det ens fördelar? Jo första snön är väl alltid najs, men vadå det händer en gång om året man får det. Åka i backen, jovisst det funkar väl. Men hur kul blir det under en längre period då? På och av med pjäxor och feta kläder man inte kan röra sig i och slå sig och grrr.. Sen typ när alla halkar och slår sig är väl kul. Men sommarn ftw <3 Och Evelina nu säger du inte emot.



Kommentarer
Postat av: inte bojana

"Tjenis jag vill vara kille och dingla med min penis och slippa blöda ur underlivet en vecka i månaden"



hahah vad vill du

2011-10-26 @ 18:35:22
URL: http://ellasvanberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0