Bilarna kör nästan över mig, men märker inget.

Anonym om Elektrosnopp:
dricker du ?

Dricka bör man, annars dör man!


Gabriel Berglund om Gooodmorgon:
Fin katt, är den våran?:)

Nej, Gabriel AHL. Vi ska skaffa en annan framtidskatt :)


Anonym om Jag fixar håret:
En fråga, skulle du kunna göra en liknande video på hur du sminkar dig för du har riktigt fin sminkning! Och visa då även vad du använder för produkter :)

Alltså, det var en jääävligt onödig video. För att visa att jag inte gör så mycket med mitt utseende. Det är likadant med sminket, kan självklart lägga upp vad jag anvönder för produkter, men förstår inte varför jag ska göra en video när jag applicerar det som vanligt folk :)


Anonym om Jag fixar håret:
har du löshår eller är det ditt riktiga? :D FIN ÄRUUUUUUUU

Tack så mycket! Det är mitt riktiga hår :)


linda widmark breeh om Jag fixar håret:
HAHAHHAHAHAH, asså du är så jävla ful matilda, hahahhaha höll på o dö då ja kolla ... hahhaha jävla gullunge


Hahah Linda du är så jävla kass som ens skrattar åt mina videos ):


ALBIN NORBERG om Matilda kritiserar.:
DIN JÄVel MIN DERBI GÅR 60 PÅ PLATTEN OCH AXXAR HELT OK ! inge mer skit om derbi !

Okej Albin, du får visa när jag kommer till Matfors :ppppPPp


i om Mystic:
hahahah måste bara få säga att jag älskar din humor!!

Kul att någon gör det! ;)


matilda om Mystic:
hahaha matilda...
jävla mongo.:*


Äh, nån måste ju vara de å!


ida om Mystic:
Hahahha fan vad sämst du är :)))))))))

Ok :ppp


fannyehrnholm ([email protected]) om Mystic:
HAHAHHAHHAHAHHA FULASTE

Haha du tycker egentligen att den är fin fanny..



Justja ska ju skriva härlite om Linda för att hon är emocutdepp, så hon mådde tydligen bättre av att vara med här ! :)
Hon heter "Linda Bästa Widmark" på fejjan, adda hotboys. Förstår inte varför hon ljuger, bästa..in my ass. hihi Ily Gmn pözz pözz xDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0