yo mannen

orkaaaaar inte ta upp vad som hände igår de blev ganska bra bortsätt från natten.
Sitter hos cajsa nu och ska väl snart dra hemn och äta. Sen kanske vi skulle vara med Simon. Skulle egentligen vara med Robin men såblev det itne. Hatar Cajsas tangentbord omggggg kan inte pricka knapparna.... Medans cajsa duschar underhåkker jag mig sjölkv med en sånhär :


Har du fått en kyss den närmsta veckan? - ja najs va

Vem tillbringade du minst två timmar med idag? - Cajsa
Hur lång' är du? - 164
Skriv hela ditt senaste sms - "hej babe" hahaha Jetmir ):
Föredrar du att ringa eller skicka sms? - ringa

Vilken är din favoritplats? - något sånt har jag nog inte
Vart tror du att du befinner dig om tio år? - i min lägenhet någonstans i sverige
Tycker du om kinamat? - JA?<3333333
Vill du ha barn? - gud nej
Föredrar du havet eller en bassäng? - basse yo

Vad spenderar du helst pengar på? - mat

Är du cool? - som ingen annan

Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - mor min har säkert något sånt

Vad har du närmast dig just nu som är rött? - min mobil..eller mina naglar

Vilken var den senaste boken du läste? - någon i skolan

Har du haft sex under de senaste två månaderna? - ja förfan gud så najs

Har du någon piercing? - puppan

du någon tatuering? - nej satan

borstar du tänderna varje dag? - ja

har du någonsin skolkat? - japp när jag var fett crime

Provat röka eller snusa? -  jaman

Vad är ditt mobil nummer? - 0738240844

Vad ska du göra ikväll? - vara med Cajsa och epicface eller med robin OM HAN KYSSER MINA FÖTTER

Har du några syskon? - ö sitah

Hur mycket pengar har du på din mobil? - 111 kr!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0