Jag är namnet som du har på armen, det kommer alltid vara vi. vi kommer alltid ha Paris.

Såhär söt är jag när jag ska till ljustorp och äta osv. Min moster bor där, tro inte att jag är galen!

Drar väl igång med en sån här lista eftersom jag uppdaterar så dåligt nu!


Dag 1 – En resa jag minns
Dag 2 – Detta ångrar jag
Dag 3 – En gammal bild på dig själv
Dag 4 - Mina bra/dåliga sidor
Dag 5 - Det här får mig att gråta
Dag 6 - Mina rädslor
Dag 7 - Det här är jag bra på
Dag 8 - Min första kärlek
Dag 9 - Mina drömmar
Dag 10 - Det här upprör mig
Dag 11 – Varför jag började blogga
Dag 12 – Någon/några du alltid har roligt med
Dag 13 – En bild på dig och en vän
Dag 14 – Min favoritplats
Dag 15 – Någon du saknar
Dag 16 – Något du vill lära dig
Dag 17 – Om jag vann en miljon
Dag 18 – Det här hade jag på mig idag
Dag 19 – Något jag ska göra innan jag dör
Dag 20 – En bild på någon du älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0