Tipsss

tina nami om Go and call youre bitches, cuz there's gonna be a party:
gör du nått speciellt för att hålla din hy så fin?:)

Tack! Nej jag gör ingenting speciellt faktist. Använder smink som dom flesta andra tjejer, men är väldigt noggrann med att inte somna med det på. Jag använder en vanlig sminkborttagning från nivea och skrubbar ansiktet noga med Demons & Angels ansiktsskrubbbb




hittade ingen bild så lånade denna från en annan blogg.


Jaja, varför jag tänkte göra ett inlägg var för att jag tänkte tipsa om en grej som funkar prima för er med slitet hår. Alla har väl olivolja hemma, och det är säkert många som hört det men aldrig prövat det eftersom det finns källor som säger att det inte funkar. Men det gör det visst! Bara ställa sig över diskhon och hälla i olivolja i heela håret och knåda in i hårbotten. Sen har man det i så länge som möjligt, och duschar där efter ur det med ISKALLT vatten och schampo och balsam. Man kanske får ta lite extra schampo om man haft i det flera timmar. Efter nån gång är det jättemjukt och glansigt. 




NU

Haha jag märkte att jag var jätte öm i hela pannan. Visst, jag KAN ha slagit huvudet igår men det har jag inget minne av så det tror jag inte. Så blev jätte orolig för att jag har fått massa finnar i pannan nu. Sprang direkt till badrummet och kletade in hela pannan i tandkräm ): Haha sjuk man är. Så jag är jättesnygg nu. Fast det är faktist effektivt, men man blir jättetorr eftersom tandkrämen torkar ut finnarna och då också huden. Men är man duktig på att smörja in sig är det inga problem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0