the cracks begin to show

Tjena muppar.
Trodde det skulle bli värsta värdelösa kvällen med tanke på hur det började. Vi skulle till bergsåker trodde jag men blev upplockad och så åkte vi till HULISTUGAN?! Jaha skulle sitta där vid en brasa. Okej let's give det en chans, sen skulle vi åka och sno ved någonstans haha där gick fan gränsen när dom inte ens hadde  ved. Dom kunde fan gått på krogen istället. Så vi vandrade ner till trogne Jocke Söderström aka Eric Saade, var där typ en halvtimme och ringde efter skjuts och värmde oss en stund. Sedan drog vi upp till Amanda i Bosvedjan, var där och chillade resten av kvällen.

NU

Har jag precis handtvättat massa grejer så sitter här med kliande kletiga tvättmedelsfingrar.. Har också städat heela mitt rum.


Min kamera är paj så har inget att ta med mig när jag ska ut! Istället för ingenting så kommer min underbara W660i till undersättning haha..







hahah forever alone on the floor emma



BEN <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0