Står och låtsas inte se, att du står precis bredvid.

Hello människor

Jag har nyss kommit hem typ. Pappa kom med mat till mig på sängen och har fixat min dator hihi vad gullig han är. Haha sitter och tittar igenom skolkatalogen också, najs. Fyfan vilken besvikelse jag fick när jag tittade på mig haha döööööö hatar skolfoton. När jag fick hem det i BRA kvalité såg det ju faktist najs ut men nu ser jag ut som en stenad torsk, jaja what to dooooo. 
Det var iallafall sjukt jävla tråkigt, och det är så sjukt tråkiga folk i min grupp. Ska lägga upp ett klipp på hur vi hade det..

Bjuder på en bild som gjorde min dag idag och en najs låt

Hahahaha hittade den i skolkatalogN





Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahhaha

2011-11-03 @ 14:15:20
Postat av: sabrina

tur att "HOT" (som står på hans tröja) stämmer in på han :):):)

2011-11-03 @ 18:02:34
URL: http://pallanamnn.blogg.se/
Postat av: -

Hahaha min lillebror oskar...

2011-11-03 @ 22:43:19
Postat av: Mathilda Westerlund

Härligt att hänga ut någon sådär?

moget.

Alla är unika, oavsett hur de ser ut

2011-11-04 @ 18:31:30
URL: http://mwesterlund.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0