Like we allways do in this town

Okej, ni som läser min blogg vet förmodligen vem jag är. Dock inte hur jag är. Har fått höra så galna saker om vad personer trodde om mig tills dom lärde känna mig, så tänkte berätta lite bra och dåliga sidor om mig! Ååh det här kommer ta tid..

Bra sidor

Alltid glad

Det tror jag dom flesta som känner mig kan hålla med om faktist. Det är väldig sällan jag vaknar på fel sida, speciellt på helgerna. Okej om jag är sur nån gång på morgonen i skolan, inte så konstigt när man måste gå upp tidigt och ut i kylan, trängas på en buss osv för att komma till en särklass. Okej nu ska jag inte klaga! Men det är nog en positiv sak att vara glad.


Bra självförtroende

Någonting så många fler borde ha, speciellt mina fina vänner. Jag vet inte riktigt hur jag byggt upp det, but what doesn't kill you makes you stronger.. Ligger nog någonting i det! Så klagar någon på mig, på att jag är ful, dålig, tjock osv.. I just laughing at you guys, ni kommer ingenstans med att klaga. Skillnad om ni säger åt mig när jag gör fel eller bara är lite kritiska av er. För kritik det tål jag! Dock inte när människor håller på att trycka ner andra, det visar bara att ni är svaga, fega människor. Och ni som kallar mig dryg, tro mig det vet jag att jag är. MEN, ingen tvingar dig prata med mig!


Lätt att lära känna nya

Det är jag glad över, att jag hur lätt som helst kan lära känna nya människor. OM JAG VILL. Endel har jag bara inte lust att släppa in i mitt liv och ger kanske bara korta kommandon när dom försöker prata med mig, vissa har jag något emot sedan tidigare och vill helt enkelt inte lära känna. Men är jag på rätt humör osv så är jag inte rädd för att ta intiativ precis!



Dåliga sidor

Envis

Det är alltid jag som har rätt, så du vet. Jag ska alltid ha sista ordet, mina förslag är alltid dom bästa. Sådan är jag bara. Envis som en snoppåsna.


Egoistisk

Alltså det är väl ingenting överdrivet. Och jag är det verkligen inte mot alla. Men ibland tänker jag bara på mig själv i första hand, lite för mycket. Visst, man ska inte vara FÖR givmild och tänka på andra så mycket så man glömmer bort sig själv. Men jag borde nog bli lite mer åt det hållet. Dock behandlar jag oftast andra som dom behandlar mig.


Vet inte när jag ska sluta

Det kanske inte var en nyhet att jag är en dryg och oseriös person. Dock kan det bli så mycket att jag får svårt att skilja på när det är det är dags att vara allvarlig och när det är lek. (haha "lek" kom inte på något annat ): ) Så då mitt i en allvarlig stund, kan jag komma med mina värdelösa kommentarer/skämt som bara jag förstår och stå och skratta så jag gråter. Pinsamma stunder, men what to dooo?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0