it's like an angel came by, and took me to heaven

Kom nyss hem, har varit så jävla lättirriterad i 2 dagar nu. Så spyr jag ut elaka saker på er behöver ni inte ta åt er så värst mycket! Nu ska jag väl ta en låång dusch och vräka i mig mat, sedan lägga mig i sängen och deppa, tänka över vad jaag ska göra med min bullmage SAMT vänta på min älskling. Letar upp någon äcklig bild på nån ful människa så detta inlägg blir fittkul. Jaa åh ha ha gu så kul fuck you



Okej första jag hittade, INTE ALLS 1 ÅR GAMMALT ok nejnej

Kommentarer
Postat av: emma

..är det där jag?!?!

2011-11-11 @ 12:17:38
URL: http://eemmajohnsson.blogg.se/
Postat av: din inte älskling

VEM ÄR DIN ÄLSKLING!?

2011-11-11 @ 15:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0