i got passion in my pants, and i aint afraid to show it.

Haha vem fan bryr sig om vad jag gjort idag egentligen? Jaja... Jag vaknade upp, tidigare än vanligt eftersom jag skulle till vin & sprit. åkte dit och bytte om, kom in och såg att jag var den enda tjejen där? JAHAAA då får man reda på att man ska vara på västermalm och prova på byggrejen! Så jag åkte dit och var där hela dagen. Sen åkte jag till stan en stund och efter det hem. Sen kom fanny och vi drog till simon med några.

Är hemma nu och imorgon måste jag gå med onepiece på stan och dela ut papper ååh fuck aina jao.. Haha men lätt värt det eftersom jag får en valfri onepiece för det!



Omg vad äckliga tår han hade uscha haha ): Men denna blir det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0