fuck aidin

tjo människor

Dagen började med skola yo. Efter det drog jag till Lindas skola sen gick vi på stan en stund. Sedan skulle jag mäta Moa och Carro för att dra på oss onepiecens och dra ut och dela ut lappar! Var ju någon tjejkväll på stan. VÄRDELÖST. seriöst jag HATAR TJEJEEEEEER. vad är fel på er haha? Fittkrullbollar omgggggg. Vad förstår folk inte i att vi hade på oss dom för att göra REKLAM, och dela ut BLAD om att det var REA. Nej men kolla snett ni och tro att vi vill vara pyjamas-twins <3333333 Vi grinar då, promise. Jaja, sen köpte jag med mig mat från donken och åkte upp till Kalle och åt i skm. Var där till nu med Moa Carro Fanny Ullet Viktor och Tobbe. Carro sover här, vi ska upp 7 och jobba på sporthallen då, sedan träna och åka dit igen. Efter det får vi de vad kvällen bjuder på! Sover nog hos Carran imorgon. Men ha en fin natt allihopa!











Hittade min kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0