follow me, everything is alright.

igår bloggade jag inte ok, var hos robin hela dagen så hann inte heller, idag har jag bara varit hemma faktist! 
har inget att skriva, att jag grinar för att de är snö, att ja skrattar för att den kommer tina bort vilken dag som helst hihii. Fast det måste vara snö på jul, sen kan det försvinna. Och typ bli sommar i april <3

Och jag har ätit choklad hela dagen, marabou på skolan, mina jävla chokladkolor när jag kom hem sen hittade jag kladdiga fina smorda kladdjävla brownies. Så kommer jocke och ska baka kladdkaka? vilket jävla särbarn... Jag hatar kladdkaka, ser ut som bajs, smakar bajs, det bara droppar överallt..Om den inte blir stenhård? Alla recept är ju lika men de blir olika varjegång. och bränns i halsen, NEJ man ska inte äta kladdkaka.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0