Dag 6 - Mina rädslor

Döden! Utan tvekan, det är min största rädsla. Kan inte tänka mig ett liv utan till exempel min pappa, utan fanny, utan min katt... Utan mig själv? Vart hamnar jag när jag dör? Tror faktist att man får ett liv som något djur eller något. Hoppas på det iallafall, tänk om man bara ligger och kan inte tänka och allt bara är svart?

Sedan har jag ju andra saker jag verkligen inte tycker om :

Mörker
Clowner
Fötter
Ensamhet
Hat
Kärlek
Tystnad
Sjukdomar
Spindlar
Larver
Myrägg
infektioner
När saker förändras
Att bli gammal
Att få barn

Kommentarer
Postat av: duvetvem

jasså,hur vet du hur det är att få barn?



MatildaThaMILF

2011-11-20 @ 21:15:42
Postat av: Dockan

Du är ju rädd för fötter förihelvete

2011-11-20 @ 21:30:27
Postat av: fannyehrnholm

nawi <3

2011-11-22 @ 18:14:57
URL: http://fannyehrnholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0