Dag 2 - Detta ångrar jag

Gissar på att de flesta skulle svarat typ "mina misstag", men ångrar faktist ingenting jag gjort för det skulle jag aldrig lära mig någonting av. Man måste vara ung och dum för att bli gammal och vis! Visst kan jag ta tillbaka saker jag vräkt ut mig om andra när jag varit arg, men såna saker menar jag nästan aldrig. Men nej, ingenting annars!

NU
kom jag nyss hem, åkte direkt efter skolan till dollarstore med Cajsa hehehe och köpte Cola choklad och tuggummin. Ok raise youre intresseFLAGS. Sen tittade jag efter jackor på stan, hittade som vanligt ingenting. Efter det åkte vi upp till ullet och umgicks med honom, Timmy, Mira & Carro. 

Sen har vi min älskade lilla snoppunges blogg som jag inte ens tittat in själv än haha ): Men ska göra det nu... Tycker jag ni också ska göra för hon e NAAAJS

lindawidmarkk.blogg.se



Kommentarer
Postat av: elin

kan inte du visa hur du har fixat/ fixar dina ögonbryn, och hur du fixar ögonskugga osv..? så grymt fin !

2011-11-17 @ 16:26:01
URL: http://anonym
Postat av: caroline

vart är tröjan ifrån?

skulle vara jätte snällt utav dig om du svarade i ett inlägg :)

2011-11-20 @ 14:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0