Dag 10 - Det här upprör mig

Ska försöka komma fram till någonting som inte är så självklart, som typ "när folk ljuger och sviker ". Tror dom flesta blir upprörda över det. Men jag reagerar väl lite extra när.. Haha när min dosa är borta ): känns osm jorden går under då, är den inte i sängen så finns den inte! När det är slut på oboy hemma är också ett panikfall, finns ju inte mycket bättre än oboy! Att åka buss på kvällen är inte heller en höjdare, får alltid en dålig känsla i magen när jag gör det. Kan bero på att jag och bussar på kvällen/natten inte har så fina minnen ihop. Mest av allt blir jag UPPRÖRD ( haha hatar det där ordet. ) när folk är så dumma att dom inte förstår att jag är oseriös Hur många gånger ska jag måsta ta upp att orka vara seriös?



Denna bild föreställer en apa med plast i munnen som jagar en annan apa som inte kan se.

Kommentarer
Postat av: ellpell

"Denna bild föreställer en apa med plast i munnen som jagar en annan apa som inte kan se." hahah fuling.

2011-11-25 @ 07:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0