you know you lookin' at a winner

OKEJ

Klä dig i dom och kom och fria till mig <3

Dom som inte att jag ville lyfta fram att jag syftade på att jag endast tyckte kläderna var GREAT, borde inte läsa min blogg. Läser du min blogg: läs, håll käften och njut. Har du annat klagomål, sluta läsa min blogg och ta det gärna med mig personligen. Kommenterar du min blogg anonymt med negativa kommentarer uppfattar jag det som avundsjuka.

Jaja, tänkte berätta att jag hade en mysig stund med mor min på stan. Köpte ett par örhängen & ett halsband jag kommer visa nedan. Fikade också på City Life, där min syster jobbar. Dom hade guuuudomligt goda brownies där.

Efter det åkte jag till bydalen, till Emma. Vi gick ner till City Gross och köpte massa gott och tittade på Harry Potter & Birdget Jones Dagbok (?)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0