tjena x2

tjena!!!!!!!! igår somande jag direkt efter skolan, vaknade 7 av att mamma skulle dra med mig och käka kebabtallrik, hade uppskattats om jag hade aptit just då. Det var synd! Efter det hämtade vi upp Cajsa och åkte hem så jag kunde göra mig iordning, vid halv 10 drog vi till Robin med FLER. Idag kom jag hem vid 9, la mig ner och kollade på film ,är så jävla sluuut så det inte finns! Har värsta ångesten över att jag är inne haha ): Nu har jag ockuperat vardagsrummet som nu förtiden är favoritstället!



Kommentarer
Postat av: Rebecca

najs :P

2011-12-11 @ 01:28:05
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: bitch i'm a star

festen är där jag är

2011-12-11 @ 04:26:02
Postat av: x

Niggas in Paris

2011-12-11 @ 05:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0