svar

Jag vet hur du ladda ner en blogg app!
du går in på app grejen som man ladda ner olika appar på, sedan söker du på blogg.se då kommer de upp blogg.se med en röd sida sedan trycker du på "free" sedan ladda ner.. oxå sedan låter du de ladda sedan är det klart, så då kan du göra inlägg från mobilen. (:

Och emma skrev: den finns bara till iPhone

Meeeeeeeeeeen nej den finns inte bara till iPhone, vad jag hört. Man kan ladda ner den från android market har jag hört. Och jag har sökt på allt från "blogg.se" till "blogger" och allt vad det är! vill ju ha dennnnnnnnnnnnnn



Kommentarer
Postat av: emma

jag har testat..vill också ha den men den finns ingenstans förutom på appstore och det är till iphones

2011-12-30 @ 00:45:45
URL: http://eemmajohnsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0