och jag verkar frusit fast i, en spottloska från ungdomen. 2 steg från paradise.

flickor som skriver lol i varje inlägg efter va sagt, är osäkra i sig själv

speciellt om de säger saker som "även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur"

din toffelhet har gjort dig oattraktiv , bye


Hahahaha ååh, för det första. Hur säker är du på dig själv, som inte kan stå för vem du är, och vart du vill komma med att berätta det där för mig? Jag vet mycket väl vem jag är, och jag är en av dom självsäkraste människorna  som finns. Måste jag ta upp detta EN GÅNG TILL? När jag skriver saker i stil med "LoL" "xD" "^^" "omg" ja osv, så är jag 100% Oseriös, jag är less på seriösa människor med seriösa bloggar, så jag blandar min. Sedan är "även om ett sekel går så ska jag alltid vänta på vår tur" ett citat ur "Från och med du" låten av Oskar Linnros? Ta reda på fakta innan du lägger in en kommentar. Vill du någonting mer, får du skicka ett meddelande på facebook eller något. Tänkte inte ägna mina inlägg åt sånt här. Tack för mig!



SKA DU LÄSA MIG BLOGG, TA DET JAG SKRIVER MED EN NYPA SALT OCH TÄNK STEGET EXTRA INNAN DU ÖPPNAR KÄFTEN. :)

Kommentarer
Postat av: tomten:)

haha sorgligt



"Klä dig i dom och kom och fria till mig <3"

anledningen till att du inte har kille, är att du är kräsen, vilket är ok om man är en MOGEN SNYGG tjej som inte hyllar sig själv ständigt och leker oseriös hela tiden

Du må säkert ha många toffel beundrar killar efter dig, som skiter i det faktum att din personlighet är knas pga de vill kma in i dina trosor



men oss andra som har flickor som kmr till oss, har du inte en chans på stumpan



och snälla, blås inte upp allting och gör inlägg av mina kommentarer. ingen bryr sig

2011-12-18 @ 18:48:40
URL: http://www.youtube.com/watch?v=-a_qe2i_eak
Postat av: Anonym

Haha snälla nån töntigaste jag sätt på länge , att ens lägga ner sin tid på att störa sig på sånna där saker. Då har man inte mycket till liv, och tomten(?) Vad är de där ens att klaga på , och att hon är kräsen okej ? Och om du själv påstår att hon är osäker i sig själv kan du ju bara dö om du ska göra det värre. Jävla tant

2011-12-18 @ 22:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0