när man ser att det blöder, det är först då det gör ont

NAEJT

tror jag är hemma. Hade kortisdagis på skolis. slutade halv 12, då käkade jag och cajsa på donken för pengar vi tjänat på att sälja hockeybiljetter lolz vem vill se sundsvallHoCkeY skoja Eric grina inte gumman <333
Sen åkte vi upp till praktiska, onödigt nog. Efter det hade jag tid hos tandläkaren, gick super att sätta på tandställningen. Kan lägga upp bild på det sen, är inte så värst fager men tur man är snygg ändå. Gick in på unga magasinet en stund och umgicks med mattias och filip. Åkte sedan upp till ullet, längesen faktist! Är hemma nu och funderar på om jag är hungrig eller inte.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tandställning, du ha ju raka tänder !? du måste skämta :(:(

2011-12-07 @ 22:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0