domän

nån ful OM All i do is win

orka blogga om boll hår på morgonen, shiit

Japp mannen så ligger det till <3

Kom nyss hem från skönsmon, tror det börjar bli mitt andra hem. Har sovmorgon imorgon till 2, men inte blir det nå sova längre för mig inte! På morgonkvisten ska jag (generös som jag är) åka till (förvånadsvärt nog :PPPPPP) Skönsmon, och gå ut med Erics hundar haha! Om det inte regnar och slaskar på som nu, då tänker jag inte ens lägga en tanke på att gå ut. Sen har jag lyckats somna på bussen idag också... När jag åkte ensam :(
/Bless nigga nu ska jag sova peace and love AND understanding <3333



OBS!!! Inte min macka.

Kommentarer
Postat av: bruceeeeeeeeeeeeeeeeeee

vafan :o de är ju min macka !

2011-12-13 @ 23:23:24
Postat av: Nuff said

lite efter med charlie sheen win kommentar..



ladies love me



I know that i can be a little cocky, nooo you aint never gonna stop me

2011-12-14 @ 02:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0