Alla talar om dig, hurricane.

JAG VET INTE VILKEN MOBIL JA SKA KÖPA, FÅR DAMPPPPPPPPPPPPPPPPP
får också damp på att min syster inte skickar bilderna sen julafton :(
Får damp på att ja tänkte lägga mig tidigt och att ja skulle träna idag, istället har jag druckit 2 L cola, proppat i mig MASSA popcorn från bion, saker min syrra tagit med hem från Caféet och massa julgodis. OCH ÄR FORTFARANDE UPPE?!
Vi såg för övrigt Stig Helmer filmen förut, efter det gick vi upp till Jocke och talade lite sen åkte vi hem. Imorgon ska jag på stan vid 10 och hoppas på att tigga åt mig lite grejer av mamma, sen drar jag och nån till till birsta och köper väl upp resten av mina pengar ):

Tumblr_lva776ve4v1qzyhrmo1_500_large


NAJS ^

Kommentarer
Postat av: Amanda Rönnqvist

Köp en samsung galaxy mini, billig och asskön :)

2011-12-26 @ 14:20:03
URL: http://arnnqvist.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0